Contract curatenie

Detalii generale


- prezenta in locatie Luni, Marti, Miercuri, Joi si Vineri

- program 4 ore /zi, nu mai tarziu de ora 16:00

- 2 persoane dedicate pe locatie

Activitățile zilnice de curățenie

- măturarea zonei de acces (în scări) și spălarea scărilor interioare (-1 la -5)

- spălarea lifturilor (doar a podelei)

- măturarea aleilor (trotuar) aferente condominiului

- debarasarea cosurilor de gunoi aflate la intrarea în scări

- măturarea și punerea deșeurilor (de la ghena exterioară) în tomberoanele aferente, dacă acestea se află pe jos sau au căzut,

- se colectează posibilele deșeuri situate în parcarea subterană sau pe zonele de acces/intrare în parcare

Activități săptămânale

 

- măturarea și spălarea scărilor interioare (toate nivelele)

- spălarea geamurilor de la intrarea în scările de bloc (doar zona parterului)

- ștergerea de praf a cutiilor poștale, pervaze

- spălarea oglinzii și a pereților din lifturi

- spălarea ghenei și a tomberoanelor

Activitățile lunare

 

- curatat panze de paianjen pe spatiul comun ( etaje locuit / parcare )

- măturarea și spălarea balcoanelor exterioare

- spălarea balustradei interioare

- spălarea ușilor de acces din parcarea subterană în bloc, situate la nivelele -3, -4 și -5

- maturat, sters praf, spalat cu mopul,spatiul comun din parcare

Activități trimestriale

 

- spălarea ușilor de acces din bloc către balcoanele exterioare

Sesizări


Beneficiarul poate aduce la cunostinta Furnizorului in scris, sau pe email, orice observatii sau nemultumiri legate de operatiunile prestate in termen de 24 ore de la executarea sau momentul la care ar trebui executate, iar Furnizorul se obliga sa corecteze respectiva operatiune intr-un termen rezonabil, dar nu mai tarziu de 72 ore de la sesizare. 

Orice operatiune considerata neexecutata sau considerata neexecutata corespunzator neadusa la cunostinta Furnizorului de catre Beneficiar in termenul mai sus mentionat este considerata executata conform.